Pedagog

specjalny

  • Usprawniamy koordynację wzrokowo- ruchową
  • Usprawnianie funkcji odpowiedzialnych za rozwój psychomotoryczny dziecka
    Program zajęć tworzony jest indywidualnie do potrzeb każdego dziecka w oparciu o obserwację funkcjonowania w zakresie podstawowych sfer rozwoju. Oddziaływania […]
  • Doskonalenie spostrzegawczości wzrokowej
    W sali terapeutycznej nauka i zabawa zawsze idą w jednej parze. Utrwalanie i szybkie rozpoznawanie kolorów są doskonałym ćwiczeniem rozwijającym […]
  • Wzbogacanie zainteresowania otoczeniem
    Zajęcia w sali terapeutycznej są wspaniałą okazją do nabywania umiejętności prawidłowego spostrzegania, odbioru i przetwarzania informacji napływających z otoczenia. Pracujemy […]
  • Terapia ręki to przede wszystkim dobra zabawa
  • Usprawniamy motorykę
    Ćwiczenia prowadzone przez naszych specjalistów polegają na różnorodnej pracy manualnej zgodnej z zainteresowaniami dziecka:ugniatanie, lepienie, przesypywanie, chwytanie przedmiotów, nawlekanie. Dzięki […]
  • Terapeutyczne zabawy polisensoryczne
    Doswiadczanie wielu bodźców jest ważnym elementem prowadzenia terapii.
  • PRACA PEDAGOGA SPECJALNEGO
    Jesteśmy Przedszkolem, które posiada ofertę terapeutyczną skierowaną do dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, zespołem Aspergera, autyzmem oraz ze sprzężonymi niepełnosprawnościami, która […]
  • Usprawnianie percepcji słuchowej
    Na zajęciach z Nikodemem dobieraliśmy takie same dźwięki,różnicowaliśmy ich natężenie,oraz ćwiczyliśmy spostrzegawczość słuchową.
  • Elementy metody integracji sensorycznej w terapii dzieci autystycznych
    Zajęcia prowadzone metodą Integracji Sensorycznej mają na celu dostarczenie dziecku odpowiedniej do zaburzenia wielozmysłowej stymulacji, dzięki czemu układ nerwowy zyskuje […]
  • Stymulowanie zmysłu dotyku
    W naszej codziennej pracy terapeutycznej staramy się dostarczać dzieciom z autyzmem odpowiednią ilości doznań zmysłowych. Dobrze zaplanowane i systematycznie wykonywane […]
  • Pobudzanie zmysłów
    Zabawy sensoryczne dostarczają różnorodnych bodźców, oraz poszerzają świat doznań dziecka z autyzmem.
  • Aromaterapia
    Olejki eteryczne redukują uczucie leku, wpierają koncentrację i osiągnięcie stanu relaksu. Aromaterapia stanowi wsparcie klasycznej terapii dzieci z autyzmem.
  • Hydroterapia
    Hydroterapia redukuje lęki dziecka, rozładowuje napięcie emocjonalne, oraz pobudza rozwój uczuciowy i społeczny. Podczas zajęć dziecko bawi się wodą, oraz […]